Kalvö Resort

Umgicks med Ida igår, måste varit typ två år sedan sist, men sjukt kul! Synd att man tappar kontakt med så många människor som man tyckte så mycket om.

Kom hem sent och upp svintidigt för att dra till Kalvö resort, hämtade mamma vid sjukan vid sju ochj skulle köra efter pappa ner, men han körde fort och så fick jag för mig om att jag skulle köra ifatt minsann, så gasar upp i en 110,
då vaknar mamma och utbrister förfärat; nejmen jenny, kör du 110 på 90-väg? :O
så svarar jag helt chill; nej det är en 70-väg.

Nu sitter jag här lite halvdöd och alla snarkar, ska jag med snarka en liten stund? Det vore skönt. Gick en sväng ner till havet direkt när jag kom hit, havet låg spegelblankt, solen lyste och inte ett enda moln syntes till! Synd bara att det springer runt en löptik här och mor och fars hund är helt galen, min hund är chill, han tyckte bättre om män

.



Nikko som valp, @Kalvö
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback