.

varför försvinner inte alla tankar när man vill att de ska försvinna? varför  kan man inte bara rensa huvudet och så försvinner allting, alla tankar, alla minnen. Jag skulle ge allting för att få börja om igen, ta en ny kontakt, göra allting, göra om allting en gång till och att det ska bli RÄTT. Jag saknar det jag hade 4 månader sedan, no doubt. Det var jobbigt vissa stunder men vissa var det underbart men jag har märkt att ju mer man vrider och vänder på allting innuti huvudet dessto mer är det bara det dåliga som stannar kvar, alla dåliga minnen man har. Alla gånger man bråkat, allting dåligt bara. Var det verkligen bara dåligt? Visst alla har sina dåliga dagar men var det verkligen så hemskt som jag fått för mig att det var, VARJE dag?
Jag vet inte, och kommer aldrig at få veta igen om jag inte vågar fråga, men vad är en fråga utan ett svar?

Och om jag kan bli hel igen, om jag kan bli lycklig?
Ärligt talat, jag vet inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback