Dreams of gold

OBS. Detta inlägg har absolut ingenting med fotboll att göra.

Jag har märkt att detta nyfunna husvagnsliv sakta tar kål på mig, det har börjat med mardrömmar. Några nätter sedan drömde jag att jag blev jagad av någon som ville mörda mig, fine sa jag, brottade ner skithögen och sköt honom typ 50 gånger överallt. Dog han? nehe inte det, istället blec han arg och sköt mig i foten och i ryggen =( wooosh på en gång var jag på sjukhuset där en läkare skulle ta ut kulan, så han grävde ner fingret i den köttslamsa som brukade vara min fot och tog ut kulan. Det var skönt, det hade spänt så mycket förut. Så skulle han bara sy ihop det men han hade slut på bedövning.. Så när det var över hade jag ju fortfarande kulan i ryggen kvar.. Samtidigt som jag låg och ojade mig över den andra killen som hade kulor överallt. Jag vaknade då med en smärta utom denna världen i min fot och jag bara låg och skakade innan jag insåg att det faktiskt bara var en dröm.

och IGÅR när jag skulle sova så kröp det ut en gigantisk spindel från takluckan! Mörda den? neee det vågar jag inte för den var typ tre centimeter lång och ben med en meter i diameter typ. Men den lilla rackaren ville inte bli mördad så han gömde sig i en springa och hade endast ut några ben ibland för att göra mig rädd och retas. Hade säkert ett bo med massa barn där inne. Så jag bestämde mig för att gå en sväng och när jag kom tillbaka så satt han på taket, där det inte fanns någonstans att gömma sig, så då sa det PANG och spindeln is no more...

Nu efteråt har jag börjat tänka på vad som kommer hända om dennes barn är hämndlystna...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback