.

Jag har kommit på ett sätt att bekämpa mina demoner, visserligen funderar det inte så bra men...

Så nu sitter jag är som oh så många gånger förut, i vänstra delen av soffan. och lyssnar på tystnaden. Jag har enbart två saker kvar att göra innan jag stämplar in för helg, dessa två saker kommer ta upp väldigt mycket tid men förhoppningsvis blir de bra i slutändan, inte för det spelar så stor roll men.. ja.
Idag har jag haft en rätt okej dag, tills för ungefär 5 minuter sedan då jag kom på hur överjävligt allting är och blev arg. eller inte arg kanske, mest uppgiven...

Jag skall nu försöka göra klart allting som skall göras klart och sedan ge mig ut i vintervädret. YEAH
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback