Tjing för att va nån att ha

Vem ska se mig när jag vill va mig själv?,    Du?


Jepp nu börjar jag bli allmänt svinrädd för vad som ska hända på onsdag när vi drar till Liseberg eftersom jag har allmän fobi för allting som rör sig i olika riktningar väldigt fort.. Men vi får väl se hur det går.. Sist gick det ju riktigt hyfsat faktiskt även att adrenalinet var på tip top hela tiden! För övreigt så har S och jag roat oss med att fylla på alla glass-sorter idag och det var otroligt kul! not. och det fanns inga solero..
Jag tror jag känner något varmt o flyuffigt för DIG. just det. DIG. Den enda soom lyssnar på mig och finns där för mig när jag behöver dig, det betyder väldigt mycket för mig.. Och jag vill inte att du ska försvinna. Jag tror visserligen inte att du har några planer på det men jag vill inte att du försvinner ändå för det skulle bli väldigt tomt då.. Jag älskar dig väldigt mycket =)

Stå vid min olåsta dörr, i rakblad av biljus från gatan, ditt ansikte blekt nästan grymt. Det ekar i trapphusen droppar från fingrarna..
Och du vet
Kan det spela någon roll framtiden är ändå utom räckhåll för oss.
Säg nånting säg nånting nu du vet jag får panik av dina tårar.
Gör nånting gör nånting nu, förstör nåt, slå mig, förstör nåt jag överlever
Jag skulle alltid vara den som stog bakom dig, jag skulle alltid svara när du kalla på mig, jag skulle alltid, alltid, alltid...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback