<3

jag vet att det låter som om jag stönar hela tiden men det är bara för att det gör så jävla ont i ögat.

varit hemma idag och halva gårdagen på grunda v migrän, inte så mysigt kanske.
james har blockat mig så återigen har jenny tappat tilliten på den mänskliga rasen. kul att kicka folks cyber arslen när dom håller på och dummar sig mot min vän! dom ska få dom jävlarna...
fast nu är ju den jäveln borta

För övrigt så har dagen bestått av svenska, svenska och svenska.

Imrogon blir det tillbaka till skolan och dracula, kommunikation, svenska och matte <3 me not like.

annars så känns min själ några gram lättare faktiskt =)

the butterfly effect <3 gråter lika jävla mycket varenda jävla gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback